Прем’єр-міністр України похизувався покупкою 20 вагонів Крюківського вагонобудівного заводу, які почали виготовляти ще 2018 року

 

28 липня під час огляду виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль зазначив, що довгострокова програма оновлення рухомого складу Укрзалізниці розрахована на 3—5 років. Її мета — модернізувати рухомий склад, а також забезпечити замовленнями українські машинобудівні підприємства. Також він наголосив, що держава зі свого боку зробить усе, щоб підтримати національного виробника та збільшити попит на продукцію машинобудування.

«У понеділок уряд затвердив фінансовий план Укрзалізниці, де капітальні інвестиції в оновлення рухомого складу визначені ключовим завданням. Загальна сума таких інвестицій становить понад 12 мільярдів гривень. На 1 мільярд планують здійснити закупівлю на Крюківському вагонобудівному заводі», — зауважив Денис Шмигаль.

Крім того, за словами Прем’єр-міністра, 28 липня почали надходити перші кошти, відповідно до затвердженого плану, за 18 пасажирських вагонів, виготовлених на Крюківському вагонобудівному заводі. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства за дорученням Президента України Володимира Зеленського почало розробляти механізм придбання ще 70 вагонів. «Президент сказав, що цього року будуть 90 нових вагонів. 20 із них — уже виготовлені. Від сьогодні за 18 вагонів сплатили кошти і вже навіть відвантажили їх. Ще 2 вагони вже готові, однак щодо них тривають перемовини з Укрзалізницею», — зазначив глава уряду.

Варто зазначити, що йдеться про 21 купейний спальний вагон вартістю 589 мільйонів гривень, виготовлені кременчужанами ще в 2018—2019 роках і за які ПАТ «Укрзалізниця» досі не розрахувалася. Це пояснювали тим, що нібито вагони мали конструктивні недоліки, що навіть стало причиною судового позову КВБЗ в 2019 році, який закінчився підписанням мирової угоди. Про цей нюанс на своїй сторінці у «Facebook» повідомив і екс-міністр Володимир Омелян.

«Так от, на Крюківському вагонобудівному заводі побував Прем’єр-міністр. Вже не так грізно, але авторитетно заявляє: мовляв, ми щойно затвердили фінансовий план Укрзалізниці (посеред року затверджується план поточного року! Самого документа досі ніхто не бачив!), зараз закуповуємо 20 вагонів (із них 18 — ось прямо вже, а ще 2 — ось-ось), а як закупити 70 вагонів, швидко думатимемо. Про три дизель-потяги взагалі ні пари з вуст, наче ніхто й не обіцяв... Ці 20 наявних вагонів виготовили в 2018—2019 роках, згідно з контрактом з Укрзалізницею від 2019 року. Звісно, доблесний менеджмент Укрзалізниці, готуючись до співпраці з компанією «Дойче бан», «забув» їх оплатити в минулому році. Тому 20 (збудованих у 2019-му) + 90 (обіцяних Президентом). І ще три дизель-потяги!» — зауважив Володимир Омелян.

Нагадаємо, у березні Президент України Володимир Зеленський під час візиту на Полтавщину запевнив виробничників Кременчука, що держава зробить їм велике замовлення — 100 пасажирських вагонів та 3 дизель-поїзди.

Ян ПРУГЛО

 «Полтавщина»

Газета "Вечірня Полтава"
Переглядів: 10 | Коментарів: 1


Додати новий коментар

Зображення користувача Hapbdc.

calcitriol pills <a href="https://rocaltrtn.com/">calcitriol pill</a> rocaltrol cheap